گزارش روز:ناهار دسته جمعی رئالی ها در غیاب مورینیو؛ با گروه ضد مورینیو آشنا شوید

بازیکنان رئال مادرید روز دوشنبه ناهار را در کنار هم و در رستوران فیلاندون در ال پاردوی مادرید صرف کردند تا بدین ترتیب و در آستانه فینال جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید با هم هم پیمان شوند تا بتوانند فصل را با کسب یک جام قهرمانی به پایان ببرند. یک ناهار دسته جمعی که در آن نه مورینیو حضور داشت و نه هیچ یک از اعضای کادر فنی رئال مادرید.

البته دراین مراسم تعدادی از کارمندان باشگاه که رابطه دوستانه و نزدیکی با بازیکنان داشتند، حضور داشتند؛ افرادی مثل فیزیوتراپ ها یا نماینده های تیم. ولی غیبت مورینیو دراین مراسم بیش از هر اتفاق دیگری محسوس بود. سرمربی پرتغالی در سه ضیافت غذای قبلی تیمش از زمان پیوستن به رئال مادرید حضور یافته بود و تا قبل از این تنها یک بار و در مراسم ناهار  5 دسامبر سال 2012 که در رستوران اسادور دونوستیررا برگزار شده بود، غیبت داشت که در آن ناهار تمام اعضای تیم هم نبودند و آن مراسم با حضور 11 بازیکن مراسم دنبال شده بود. ولی غیبت مورینیو در مراسم ناهار روز دوشنبه، به معنای فاصله ای بود که میان او و بازیکنانش افتاده وروز به روز هم درحال افزایش است.

بعضی از کارمندان باشگاه مادریدی که دراین مراسم حضور داشتند، عکسهایی از این مراسم ناهار را در شبکه اجتماعی قرار دادند. ایکر کاسیاس هم عکسی را با این زیرنویس:« ناهار با هم تیمی ها! لحظاتی خیلی خوب» در صفحه اش در شبکه اجتماعی گذاشت. در این عکس کاسیاس، په په، کوئنترائو ، کریستیانو رونالدو و راموس، 5 بازیکنی که مورینیو اخیرا با آنها به اختلاف خورده بود را می بینیم که با ایگواین، چندو، یکی از مسئولان تیم و پدرو چوئکا، فیزیوتراپ تیم سریک میز نشسته اند. جالب اینجا بود که پول ناهار دسته جمعی را سه خرید این فصل رئال، یعنی مودریچ، اسین و دیگو لوپس پرداخت کردند.


دراین ناهار دسته جمعی بازیکنان رئال روی سه میز نشستند. در روی میز اول مهره های تاثیرگذار رئال نشسته بودند؛ بازیکنانی که اخیرا مورد بی مهری مورینیو قرار گرفته اند:« راموس، کاسیاس، کریس و په په که درکنار آنها کوئنترائو، ایگواین، چندو (یکی از مسئولان تیم) و پدرو چوئکا (فیزیوتراپ تیم) دیده می شند. این گروه بزرگترین مخالفان مورینیو در رئال را تشکیل می دهند. برسر میز دوم بازیکنان اسپانیایی دیگرتیم و اکثرا بازیکنان تیم پایه ای رئال نشسته بودند و برسرمیز سوم، بازیکنان خارجی رئال مادرید قرار گرفته بودند.


foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 ا 12:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.